• Η Think Fresh PR ξεκινά συνεργασία με το Piano Bar «Gallery Club»

    Το «Gallery Club» ανέθεσε στην εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων Think Fresh PR το συντονισμό και την επίβλεψη των ενεργειών που αφορούν στην παροχή ολοκληρωμένων προγραμμάτων δημοσιότητας με καταχωρίσεις σε έντυπα, Media Relations και Event Management.

    Το «Gallery Club» αποτελεί μία βραδινή πρόταση εξόδου στην καρδιά της Αθήνας από το 1978, το οποίο λειτουργεί παράλληλα και σαν χώρος τέχνης προσφέροντας μοναδικές στιγμές διασκέδασης και χαλάρωσης.

    Υπεύθυνοι Επικοινωνίας:
    Βλαχοπούλου Ελένη, Σάββα Μόνικα

    Think Fresh PR
    Λ. Κηφισίας 69, 115 23 Αθήνα
    T:+30 2106996405
    F:+30 2106996407
    www.thinkfresh.gr

  • Το κτήμα Latania ανέθεσε  στην Think Fresh PR το πρόγραμμα Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.

    Μια νέα συνεργασία ξεκίνησε για τη Think Fresh PR με το κτήμα Latania με στόχο την παροχή υπηρεσιών σε επίπεδο ενεργειών δημοσιότητας. Η καμπάνια της Think Fresh PR  θα δώσει έμφαση στην προβολή του κτήματος, του προγράμματος και των εκδηλώσεων του στα ελληνικά ΜΜΕ καθώς περιλαμβάνει πρόγραμμα Media Management.

    Το κτήμα Latania είναι ένας πανέμορφος και καταπράσινος χώρος εκδηλώσεων εννέα στρεμμάτων στην περιοχή της Παλλήνης Αττικής που συνορεύει με το πυκνόφυτο λόφο Λεβίδη. Η πρόσβαση στο κτήμα από οποιοδήποτε σημείο της Αττικής είναι ιδιαίτερα εύκολη, καθώς το Latania απέχει μόλις 200 m από την έξοδο 15 της Αττικής Οδού και μόλις 50 m  από τη λεωφόρο Μαραθώνος. Η προνομιακή του θέση το καθιστά μία μοναδική επιλογή για κάθε είδους εκδήλωση: δεξιώσεις, γάμους, βαπτίσεις, γεύματα, συνέδρια, σεμινάρια, εταιρικές παρουσιάσεις-εκδηλώσεις, γιορτές, θεματικές βραδιές και πάρτι.

    Υπεύθυνοι Επικοινωνίας:
    Βλαχοπούλου Ελένη, Σάββα Μόνικα

    Think Fresh PR
    Λ. Κηφισίας 69, 115 23 Αθήνα
    T:+30 2106996405
    F:+30 2106996407
    www.thinkfresh.gr

  • THINK FRESH PR-

    Η Think Fresh PR, αποτελεί μια νεοσύστατη εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων που δημιουργήθηκε από δύο επαγγελματίες του χώρου. Επιδιώκει να καλύψει την ανάγκη για φρέσκια, σωστή και ολοκληρωμένη Στρατηγική Επικοινωνία καλύπτοντας όλο το φάσμα στον τομέα των Δημοσίων Σχέσεων. Σε μια βιομηχανία που κινείται αστραπιαία, η Think Fresh PR είναι η εταιρεία που κάνει ακριβώς αυτό, «Φρέσκες Δημόσιες Σχέσεις».

    Η φρέσκια σκέψη μας και οι ξεκάθαρες απόψεις μας δημιουργούν νέες καινοτόμες ιδέες. Στην Think Fresh PR έχουμε τον τρόπο. Διοργανώνουμε Εκδηλώσεις με στοχευμένα event, Λειτουργούμε Γραφείο Τύπου με φρέσκο επικοινωνιακό υλικό, Δημιουργούμε Σχέσεις με τα ΜΜΕ πρόσωπο με πρόσωπο, Διαχειριζόμαστε την Εταιρική Φήμη χτίζοντας φρέσκια εικόνα, Επικοινωνούμε Επώνυμα Προϊόντα με μέγιστη προβολή, Διαχειριζόμαστε Χορηγίες για πραγματικές ευκαιρίες.

    Επίσημα λοιπόν είμαστε Σύμβουλοι Επικοινωνίας. Εμείς όμως προτιμάμε να σκεφτόμαστε ως μια ομάδα ειδικών όπου τους ενώνει ένας ενιαίος σκοπός, αυτός της δημιουργίας εκστρατειών με εγγυημένα αποτελέσματα. Οι επιτυχημένες εκστρατείες διεγείρουν τόσο εμάς όσο και τους πελάτες μας. Έχοντας λοιπόν συνεργαστεί με επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, αισθανόμαστε αληθινά ότι δεν υπάρχει κανένας πελάτης πάρα πολύ μεγάλος ή πάρα πολύ μικρός. Κάθε πελάτης μας είναι μοναδικός και αυτό που μετράει για την Think Fresh PR είναι η προσπάθεια για το τέλειο.

    Η βάση της φιλοσοφίας μας και η δέσμευση για τους πελάτες μας, «Φρέσκες Δημόσιες Σχέσεις»!

    Για περισσότερες πληροφορίες:
    Βλαχοπούλου Ελένη
    Σάββα Μόνικα

    Think Fresh PR
    Λ. Κηφισίας 69, 115 23 Αθήνα
    T:+30 2106996405
    F:+30 2106996407
    Εmail: pr@thinkfresh.gr
    www.thinkfresh.gr

  • Ο διαγωνισμός επικοινωνίας του Γ’ ΚΠΣ προκηρύχθηκε από το υπουργείο Οικονομικών, για το υπόλοιπο διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση του (έργο “Προσδιορισμός επικοινωνιακής στρατηγικής και εφαρμογή επικοινωνιακού σχεδίου δράσης του Γ’ ΚΠΣ”). Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 8,4 εκ. ευρώ, με ΦΠΑ. Η προθεσμία υποβολής προσφορών είναι 17 Ιουλίου 2006 και το έργο χρηματοδοτείται κατά 75% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και κατά 25% από το Ελληνικό Δημόσιο και έχει διάρκεια από την υπογραφή της σύμβασης έως και τις 30 Ιουνίου.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Στην Geo-Y&R ανέθεσε η KAPAGO INTERNATIONAL τη σχεδίαση και υλοποίηση του επικοινωνιακού προγράμματος του νέου παγωμένου καφέ Original Ice Coffee Froccino, μετά από spec στο οποίο συμμετείχαν 3 ακόμη εταιρείες: η Upset!, η Team Athens και η Lowe Lintas.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Η Hellas on Line, μέλος του ομίλου Intracom Holdings αναθέτει στην Tribe το σύνολο της διαφημιστικής της προβολής, μετά από spec.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • H FCB/Γνώμη ανέλαβε τον διαφημιστικό λογαριασμό των επίπλων Biente.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Στην Upset! ανατέθηκε απευθείας η επικοινωνία των οικιακών συσκευών Haier από την εταιρεία ΒΙΑΝΕ ΑΕ. Η καμπάνια θα τρέξει σε όλα σχεδόν τα media.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Την αποκλειστική αντιπροσώπευση του διεθνούς τηλεοπτικού δικτύου NBC ανέλαβε για την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ανατολική Ευρώπη η MTC Group.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Το Nazca Store επέλεξε την Dot για τη μελέτη και το επαναλανσάρισμα της διαφημιστικής του επικοινωνίας, έπειτα από κλειστό spec.Το Nazca Store είναι ένα από τα πιο σύγχρονα και εξειδικευμένα καταστήματα για τον outdoor εξοπλισμό.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ 

  • H Uphill διεύρυνε τη συνεργασία της με την Coca Cola Hellas, αναλαμβάνοντας, έπειτα από spec, την επικοινωνία των Coca-Cola και Coca-Cola Light ειδικά για το κανάλι HORECA.
Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ 
  • Finalist ανακηρύχθηκε η Spot JWT στο 8ο Διεθνές Φεστιβάλ FAB ( Food & Beverage ) Creative Awards 2006, στην κατηγορία TV/Cinema για την καμπάνια «Blues» του Milko Dark Chocolate και στην κατηγορία Print για την καμπάνια «Ιόλη – Ice Cream – Lilly – Watermelon» της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Η τελετή απονομής θα γίνει στις 22 του μηνός στο Λονδίνο.2) Με το βραβείο Καλύτερης PR Καμπάνιας: 2005 PR Prize, βραβεύτηκε η V+O Communication Bulgaria στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, από τη Βουλγαρική Ένωση Δημοσίων Σχέσεων. Το βραβείο αφορά την καμπάνια που σχεδίασε η εταιρεία για το «Flame for Sex» της Bayer Bulgaria.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Νέα διαφημιστική εταιρεία εμφανίστηκε στην αγορά, η ASAP advertising. Τα ιδρυτικά στελέχη της είναι οι κ. Σμαράγδα Θεοδώρου και η Αμαλία Βασιλοπούλου.

  Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Ο Όμιλος Εύρηκα φέρνει στη χώρα μας τα αυστριακά προϊόντα πλυντηρίου πιάτων Claro, που κυκλοφορούν στις ευρωπαϊκές αγορές εδώ και μία 10ετία. Μία από τις καινοτομίες των Claro είναι το υδατοδιαλυτό περιτύλιγμα των ταμπλετών. Τα προϊόντα προωθούνται με τηλεοπτική καμπάνια από τις Solid και Carat

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • H PCR Adv. επιμελείται τη νέα έντυπη καμπάνια της Μerlin Gerin για τους ηλεκτρικούς διακόπτες Unica Top. Tα media χειρίζεται η Brand Connection.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • H Pilides Athens ανέλαβε (απευθείας) το λανσάρισμα του κινέζικου οχήματος 4Χ4 Landwind, που φέρνει στην Ελλάδα η Landwind Hellas (ανήκει στον όμιλο Delmar). Τον λογαριασμό media έχει η BGM.

                                                                                                Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • H Kenwood Hellas ΜΕΠΕ, θυγατρική της Kenwood Ltd, ανέθεσε το πρόγραμμα επικοινωνίας της στην Creative Plus.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Μείωση της κυκλοφορίας των εφημερίδων υπέρ του διαδικτύου και των άλλων ΜΜΕ καταγράφεται στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Γραφείου Ελέγχου Πληροφοριών (ΑΒC) από 770 ημερήσιες εφημερίδες, ο μέσος όρος ημερήσιας κυκλοφορίας έπεσε στους 45,4 εκ. αναγνώστες το 6μηνο 9/2005-3/2006, από 46,6 εκ. αναγνώστες το αντίστοιχο εξάμηνο 9/2004-3/2005 (-2.6%).         

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Τη θέση του γενικού διευθυντή της Super League εώς το 2009, ανέλαβε ο κ. Γιώργος Κυριακός, ο οποίος ασκούσε καθήκοντα διευθυντή Μάρκετινγκ την Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

 Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

 

  • Η εταιρεία Κωτσόβολος επέλεξε τη Civitas για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος και δημοσίων σχέσεων. Πιο συγκεκριμένα, το πρόγραμμα στοχεύει στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα εταιρικής επικοινωνίας και ανάπτυξης σχέσεων (media relations) με τα Μέσα Ενημέρωσης.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Στον αέρα βρίσκεται η καμπάνια που δημιούργησε η attp για την Dirent Operating Leasing επιβατικών αυτοκινήτων. Τον λογαριασμό χειριζόταν προηγουμένως η Avenue C&W.

Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και νέο λογότυπο για την ΕΒΓΑ, με ολοκληρωμένη καμπάνια, σε συνεργασία με τη διαφημιστική της εταιρεία BBDO ATHENS και τη γαλλική σχεδιαστική εταιρεία SAQUEZ & PARTNERS.

                    Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Η SOLID υπογράφει τη διαφημιστική επικοινωνία ( 2 TV SPOT ) των κομμωτηρίων NICOLAS, μετά από spec. Την παραγωγή έκανε η KINO.

             Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Με τηλεοπτικό σποτ και καταχωρίσεις σε περιοδικά προωθεί η CREAM τα ΜΑΚΕΔΟΝΙΤΙΚΑ ΡΟΛΙΝΙΑ, το νέο προϊόν της ΧΡΥΣΗΣ ΖΥΜΗΣ.

             Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Στη NATIONAL COMMUNICATION ανέθεσε MAT FASHION το ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας της εταιρείας.

            Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Η PAGE UP ανέλαβε το λογαριασμό του ΟΜΙΛΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΕΛΛΑΔΟΣ, έπειτα από κλειστό spec.

           Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Στην εταιρεία επικοινωνίας DEAL ανέθεσε την επικοινωνία του η ΧΑΡ. ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΑΒΕΕ. Η εταιρεία είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με την DEAL.

           Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Η διαφημιστική εταιρεία GOBLIN αναδείχθηκε πλειοδότρια εταιρεία στο διαγωνισμό του ΔΗΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ για τη διαχείριση των υπαίθριων θέσεων του δήμου.

          Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

  • Τα ελληνικά επώνυμα προϊόντα προβάλλει, μέσω συντονισμένης καμπάνιας της PUBLICIS, ο  ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΕΠΩΝΥΜΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ.

          Πηγή εφημερίδα ΕΞΠΡΕΣ

 


Ελληνικη Εταιρεία Διαδικτύου